2012-08-31

ni'o ca ku mi se trina lo ti'e jikca selkei

ni'o fi'o se krasi la'e di'u lo prenu noi slabu je se slabu mi cu saurgau mi pu fi'o cfari
.i lo nu mi kelci lo skami selkei pu ku cu se temci lo nanca be li re no
.i je se ki'u bo mi djica lo ka ce'u jai cipra ma kau
.i ku'i mi fi'o se simsa lo si'o lo kapvu be lo morsi xadni je sudga cu binxo lo morsi xadni je sudga cu co'a se trina gije co'a tolka'e lo nu rivbi

ni'o ro roi ku da noi prenu se cu'u lu lo danlu jatna cu tolcanci .i ko sidju li'u cu cpedu lo nu se sidju
.i lo nunkansa selga'e be fau lo zu'o kansa lo nu jinga fi lo danlu jatna cu se zdile .iu
.i ji'a .u'e se gleki fau lo zu'o cpedu lo nunsidju gije se sidju
.i mi xarnu lo nu kelci ta'i lo nu na pleji
.i ja'e bo mi fau lo zu'o cpedu lo nunsidju cu se tcini lo nu mi ka'e zukte no da
.i je lo ka nunckire cu se ganse zmadu

ni'o zvati fa ji'a lo prenu poi ze'u lo temci be lo cerni bei lo nicte cu damba lo danlu jatna zi'e noi mi djica lo nu fadni xamsku lu doi do do ze'u ro djedi pagbu cu kelci lo selkei li'u
.i lo prenu poi kelci ze'u ro djedi pagbu ca lo nu bu'u lo cecmu cu cladu pe'a je junri se cusku fa lo du'u ratnenfanri cfari za'u re'u kei je du'u fapro zo'u mi na djuno lo du'u lo bi'u nai prenu mo kau kei gije ku'i nelci lo .i'u se ckaji be lo bi'u nai prenu

ni'o ji'a bu'u ku lo kelci ka'e simxu lo ka ce'u canja lo se ponse fo ce'u
.i zvati fa lo nu ma kau jdima je fadni
.i fau lo nu mu'a fau lo nu so'e prenu cu gasnu lo nu vo tolta'igau micyxu'i cu te canja cu gasnu lo nu ci tolta'igau micyxu'i cu te canja ba'o se vecnu zi sai ba lo nu co'a vecnu
.i va'i zvati fa lo prenu poi catlu ta'i
.i lo ji'a dukti cu simsa
.i cafne fa lo nu ba lo nu catlu lo se vecnu be lo drata cu xruti lo purci kibypapri kei je ca bo nu ba'o se vecnu xa'o
.i .u'e jivni fi'o vajni lo mintu je lo snidu bu'u
.i ka'e lifri lo nuncanja be ta'i la'e di'u

ni'o .o'u so'e selkei co'a se tatpi zi lo jeftu be li ji'i pa ja re
.i ba bo lo cnino selkei co'a cinri
.i ja'e bo tolcumki fa lo nu fanmo

ni'o .ie mi se cinri lo cecmu nabmi
.i mu'a la .nodan. iocixikon. noi gugyjatna pu cusku lo du'u .ai fuzme tu'a lo nu ratnenfanri co'a
.i mi jinvi lo du'u la .nodan. .iocixikon. noi cusku lo du'u .ai fuzme tu'a lo ka'enai jai se fuzme cu bebna .ie ru'e
.i to ti'e ku'i srera jimpe di'u
.i je la .nodan. .iocixikon. cu djica lo nu cusku lo du'u lo nu jdice lo nu co'a ratnenfanri cu se fuzme lo gugyjatna kei je nai lo du'u .ai fuzme su'o mu'ei lo xlali toi

ni'o ku'i srana lo mu'a selsku no'u lo du'u pilno lo pu'u jmive
.i ju'o ru'e lo ji'a bi'u nai selsku fi'o se simsa tu'a la .nodan. .iocixikon. cu jai mintu lo nu lo to'e cumki cu se cusku

ni'o fau lo nu pensi gije zukte kei lo pensi na mintu lo zukte
.i lo pensi cu krici lo du'u zukte kei gije nai zukte
.i ja'e bo cumki fa lo nu se catra

ni'o lo nu se catra cu mintu lo nu cuxna lo nu morsi kei kei na je lo nu fau lo nu ku'i djica lo nu jmive cu jai se gasnu fai lo nu morsi
.i ja'e bo lo se catra cu pensi na'e bo lo du'u morsi

ni'o ja'e bo lo se cusku po'u lo du'u pilno lo pu'u jmive cu jai se xalbo
.i lo nu pilno lo pu'u jmive cu mintu lo selzu'e je nai lo selsku

ni'o ji'a bi'u lo nu du'e makcu fi'o te frati lo nu lo ve ke re va'e ckule ba'o sezycatra ki'u ti'e lo nu se kusru cu cusku fi lo verba fe lo du'u .ei kusru naku cu tolcinri mi
.i lo ca jecra'a nuncu'a se krali cu gasnu lo nu lo prenu poi jai se senpi fai lo du'u zekri cu se sfasa fo lo nu catra
.i je pe'i la'e di'u simsa lo nu gunma je sfasa
.i lo ca jecra'a nuncu'a se krali cu gasnu lo nu lo na'e mutce cu cteki fi lo ricfu kei je nu lo pindi cu se raktu
.i je pe'i la'e di'u simsa lo nu kusru lo ruble
.i ji'a ra'u ci ji'i no no no no prenu cu catra vo'a ca ro lo nanca be li pa bu'u lo cecmu
.i doi lo makcu do noi ke'a pagbu lo bi'u nai cecmu cu .i'e nai sai cusku fi lo verba fe lo du'u .ei kusru naku
.i mi djica lo nu cusku lo du'u go'i
.i sa'e go'e fa do na je mi'o

ni'o fau lo nu pensi gije zukte cu vajni fa lo se zukte
.i je lo se zukte na mintu lo se cusku
.i ku'i du'e makcu cu troci lo nu ctuca cusku fi lo verba fe lo du'u .ei kusru naku
.i li'a mu'a lo nu cusku lu ko morsi li'u noi ta'e se cusku lo citno na mintu lo nu ca'a catra
.i ku'i lo nu fau lo nu djica lo nu da se sfasa fo lo nu catra cu ciska lo cmene be vo'a te zu'e lo nuncpedu cu mintu lo nu zukte fi lo nu ca'a catra
.i ra'u sai bilga lo nu se tolzanru gije jai se cusku vau fa lo bi'u nai se zukte be lo makcu be'o noi claxu lo marde
.i je na'e bo lo nunxalbo be lo verba cu jai se bilga fai lo nu se tolcru

ni'o mi jinvi lo du'u lo verba cu jai cafne fai lo nu galfi lo se jinvi
.i lo verba ba zi lo nu darlu da ma'i de cu darlu lo drata ma'i lo drata
.i se ki'u bo na prali fa lo nu ctuca cusku lo marde lo verba
.i je lo verba joi lo jecra'a cu simxu lo ka ce'u tolmapti ce'u

ni'o lo selsku cu jai se xalbo
.i lo nu lo nu go'i cu na'e se curmi cu se krinu lo nu lo makcu munje cu vlipa munje
.i je la'e di'u betri
.i to se ja'e la'e di'u lo makcu noi ka'e jai vlile ku'o mu'ei na'e bo ro da zifre lo nu cusku toi

ni'o li'a cumki fa lo nu lo verba cu binxo lo catra
.i je go'i fa lo nu lo verba cu binxo lo makcu
.i ku'i go'i ki'u lo xu nu djica lo nu go'i

ni'o cafne fa lo nu lo nunbi'o be lo ka ce'u verba bei lo ka ce'u makcu cu se cmene zo nunxagyfarvi ti'e
.i cafne fa lo nu lo ji'a remna nunbi'o be lo nu jersi joi crepu bei lo nu tergundi cu se cmene zo nunxagyfarvi ti'e
.i ku'i lo nu lo jersi joi crepu cu zdika kei je nu lo tergundi gunka cu zenba cu se rinka lo xu nu lo remna cu cuxna lo nuntergundi
.i mi krici lo du'u go'i la'e di'u na je lo nu lo tergundi gunka cu catra lo jersi joi crepu pu
.i fi'o se simsa la'e di'u lo nu lo verba cu binxo lo makcu cu se rinka lo xu nu lo makcu cu catra lo verba vau ju'o ru'e
.i go'i lo va'i nu lo makcu cu gasnu lo tcini no'u lo nu tolcumki fa lo nu lo verba cu jmive

ni'o ra'u sai ma krinu lo nu tolcumki fa lo nu rivbi lo verba poi kusru
.i .e'u jikca lo cnino
.i .e'u rapygau lo nu cliva gija to'e cliva
.i lo nu go'i cu na'e frili ki'u lo ju'o ctuca bilga ciste noi bebna zi'e noi nengau lo verba pa stuzi no'u lo ckule

ni'o di'e srana lo nu lo selsku cu jai se xalbo
.i mu'a lo du'u ma kau tsali ja nu ma kau ruble cu se jdice fi'o te karbi da
.i je ku'i ji'a lo du'u ma kau poi se gunma da cu tsali kei je du'u lo drata poi se gunma da cu ruble cu se galfi ki'u lo nu ma kau manri je jinvi
.i la .diogenes. fau lo nu selfu gije se vecnu gije ve preti fo lo du'u kakne ma kau cu spuda lu turni lo prenu li'u
.i je la .diogenes. cu cusku fi lo selse'u fe lu ko tinbe fi mi li'u
.i ti'e me la'e di'u ki'u lo nu fa mu'a lo mikce je lo bloti gidva su'o mu'ei lo du'u do'a nai selfu ta'e te tinbe to te sitna la'e lu lo pu'u jmive fa lo pijyske tadni li'u lu'u noi se finti la .diogenes. .la'ertios. noi na mintu la .diogenes. poi mi ciska tu'a ke'a fi'o se lidne dei toi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en kommentar 「感想を送る」

Kommentera som: Välj profil … 「感想を書いたら…」

Namn/webbadress 「お名前(あればホームページアドレスも)」( Fortsätt 「続ける」、Redigera 「編集する」)
Anonymt 「匿名」

Publicera 「投稿」
Förhandsgranska 「前もって見る」



Skicka en kommentar =
"Sendi komenton"

Kommentera som: Välj profil … = "Komenti kiel: Elektu profilon …"

Namn/webbadress = "Nomo/Retadreso"
(Fortsätt = "Daŭri"; Redigera = "Redakti")
Anonymt = "Anonime"


Publicera = "Publikigi"
Förhandsgranska = "Antaŭmontri"



ni'o zoi suve'e Skicka en kommentar suve'e du lo du'u benji lo pinka

i zoi suve'e Kommentera som: Välj profil … suve'e du lo du'u pinka fi ma

i zoi suve'e Namn/webbadress suve'e du lo du'u ciska lo cmene ju lo kibypapryjudri
(to zoi suve'e Fortsätt suve'e du lo du'u ranji
i zoi suve'e Redigera suve'e du lo du'u galfi lo ba'o se ciska toi)
i zoi suve'e Anonymt suve'e du lo du'u ciska no cmene

i zoi suve'e Publicera suve'e du lo du'u benji lo pinka
i zoi suve'e Förhandsgranska suve'e du lo du'u pu'o lo nu benji kei catlu lo do pinka noi ba'o se ciska



aya oyo Skicka en kommentar oyotie eyo uyu o emise akuniepenso uyutie

aya oyo Kommentera som: Välj profil … oyotie eyo uyu akuniepenso a anke esisu uyutie

aya oyo Namn/webbadress oyotie eyu uyu asama uyo iwa atemaniankihonialante olioka uyotie uyutie
aya oyo Fortsätt oyotie eyo uyu o entule uyutie
aya oyo Redigera oyotie eyo uyu o esisu onka uyutie
aya oyo Anonymt oyotie eyo uyu lo asama uyutie

aya oyo Publicera oyotie eyo uyu o emito uyutie
aya oyo Förhandsgranska oyotie eyo uyu o ese uniose aniemito uyutie