2011-10-25

みんな あつまろう あるこう 9条きゅうじょうかい!NI KOLEKTIĜU KAJ MARŜU! LA GRUPO DE LA 9A ARTIKOLO i e'u mi'o jmaji gije cadzu mi'e la'e lu lo bende pe lo so moi flalu li'u

「みんな あつまろう あるこう 9条きゅうじょうかい!」という池田いけだ9条きゅうじょうかい今回こんかいのスローガンがわたしはいたくっております。

あまりにもって、自分じぶんでもビラをつくってしまいました。

またひまをみて池田駅いけだえきまえでビラくばりをいたします。


Afiŝo pri la manifestacio en la 6a de novembro de la parko proksime al Ikeda staciodomo.
NI KOLEKTIĜU KAJ MARŜU! LA GRUPO DE LA 9A ARTIKOLO.
(Mi ŝategis ĉi tiun devizon tiel, kiel mi faris la afiŝon kun la teksto suba.)

La grupo de la 9a artikolo estas grupo de homoj, kiuj samopinias, ke ni daŭrigu havi la 9an artikolon de la japana konstitucio.
Ni kolektiĝu, por ke ni daŭrigu havi la 9an artikolon, ke ni ne militas, ke ni ne uzas armilojn, ke ni ne minacas kun armilojn, kaj ni ne havas armeojn.
Portu afiŝojn kaj muzikilojn!

OKAŬ Ĵunpe (ano de la grupo de la 9a artikolo en la urbo Ikeda - Fariĝu ano bonvole!)

i lo pelji co notci be lo darlu ke gunma nu cadzu be de'i li renopapa pi'e papa pi'e xa bei to'o lo panka co jibni lo ikedan ke trene tcana
i lu
e'u mi'o jmaji gije cadzu mi'e la'e lu lo bende pe lo so moi flalu li'u
li'u
i mi mutce nelci lo bi'u nai ze'i se cusku gije ja'e bo cupra lo notci pelji be fi'o se ciska di'e
i lu
la'e lu lo bende pe lo so moi flalu li'u cu bende lo prenu poi tugni fi lo du'u bilga lo nu ranji te flalu lo so moi flalu be fi lo gugdejupu
i e'u mi'o jmaji te zu'e lo nu ranji te flalu fi lo bi'u nai so moi flalu fe lo nu mi na jamna kei je lo nu mi na pilno lo xarci kei je lo nu mi na tepygau se pi'o lo xarci kei je lo nu mi na se jenmi
i lo notci tanbo je lo zgitci cu xamgu bu'u

i mi'e la okaun junpen noi se bende la'e lu lo ikedan bende pe lo so moi flalu li'u noi djica tu'a lo tugni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en kommentar 「感想を送る」

Kommentera som: Välj profil … 「感想を書いたら…」

Namn/webbadress 「お名前(あればホームページアドレスも)」( Fortsätt 「続ける」、Redigera 「編集する」)
Anonymt 「匿名」

Publicera 「投稿」
Förhandsgranska 「前もって見る」



Skicka en kommentar =
"Sendi komenton"

Kommentera som: Välj profil … = "Komenti kiel: Elektu profilon …"

Namn/webbadress = "Nomo/Retadreso"
(Fortsätt = "Daŭri"; Redigera = "Redakti")
Anonymt = "Anonime"


Publicera = "Publikigi"
Förhandsgranska = "Antaŭmontri"



ni'o zoi suve'e Skicka en kommentar suve'e du lo du'u benji lo pinka

i zoi suve'e Kommentera som: Välj profil … suve'e du lo du'u pinka fi ma

i zoi suve'e Namn/webbadress suve'e du lo du'u ciska lo cmene ju lo kibypapryjudri
(to zoi suve'e Fortsätt suve'e du lo du'u ranji
i zoi suve'e Redigera suve'e du lo du'u galfi lo ba'o se ciska toi)
i zoi suve'e Anonymt suve'e du lo du'u ciska no cmene

i zoi suve'e Publicera suve'e du lo du'u benji lo pinka
i zoi suve'e Förhandsgranska suve'e du lo du'u pu'o lo nu benji kei catlu lo do pinka noi ba'o se ciska



aya oyo Skicka en kommentar oyotie eyo uyu o emise akuniepenso uyutie

aya oyo Kommentera som: Välj profil … oyotie eyo uyu akuniepenso a anke esisu uyutie

aya oyo Namn/webbadress oyotie eyu uyu asama uyo iwa atemaniankihonialante olioka uyotie uyutie
aya oyo Fortsätt oyotie eyo uyu o entule uyutie
aya oyo Redigera oyotie eyo uyu o esisu onka uyutie
aya oyo Anonymt oyotie eyo uyu lo asama uyutie

aya oyo Publicera oyotie eyo uyu o emito uyutie
aya oyo Förhandsgranska oyotie eyo uyu o ese uniose aniemito uyutie